Ajankohtaista - 15.10.2015
15.10.2015
Nenäpäivä-säätiön järjestämä Nenäpäivä-kampanja hankkii vuosittain varoja kehitysmaiden lasten auttamiseksi. Dimmercity on Nenäpäivän virallinen tapahtumatekniikkakumppani. Toteutimme tapahtumatekniikan kampanjan aloitustapahtumaan Kampin kauppakeskuksessa 14.10. ja olemme mukana myös Helsingin paikallistapahtumissa 5.-6.11.
Nenäpäivän visiona on Suomi, jossa jokainen edistää kehitysmaiden lasten ihmisarvoisen elämän toteutumista. Nenäpäivän tehtävänä on kerätä varoja pitkäkestoisiin kehitysyhteistyöhankkeisiin ja edistää globaalia oikeudenmukaisuutta viihteen ja yhteisen kansanliikkeen voimalla.
Nenäpäivä-kampanjan järjestää Nenäpäivä-säätiö, tuttavallisemmin Nenätoimisto, joka toimii kampanjatoimistona yhdeksälle järjestölle. Nenäpäivä-säätiön ovat vuonna 2004 perustaneet Suomen UNICEF, Suomen Punainen Risti ja Kirkon Ulkomaanapu yhdessä Ylen kanssa. Nenäpäivä-säätiön toiminnassa ovat mukana myös Fida International, Pelastakaa Lapset, Plan Suomi, Solidaarisuus, Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK ja Suomen Lähetysseura.
Valtakunnallinen Nenäpäivä-kampanja järjestetään kerran vuodessa loka-marraskuun aikana. Tänä vuonna Nenäpäivää vietetään 6.11.2015.
Lisätietoa kampanjasta löytyy Nenäpäivän omilta sivuilta.
< < Takaisin uutisotsikoihin